جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد ادامه تجاوزات اشغالگران به شهرهای کرانه باختری در چارچوب نسل کشی کابینه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری است.

حماس: ادامه عملیات نظامی در کرانه باختری، نسل‌کشی است

در ادامه بیانیه حماس آمده است: ادامه عملیات تروریستی نظامی در کرانه باختری به ویژه جنین و طولکرم، حمله مجدد به اردوگاه الفارعه در جنوب شهر طوباس، موشک باران پهپادی و شهادت 5 شهروند در پی این حمله و شهادت کودک فلسطینی با گلوله تک تیرانداز رژیم اشغالگر در این اردوگاه، جنایات جنگی محسوب شده که در چارچوب نسل کشی آغاز شده توسط کابینه افراطی صهیونیست علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری انجام می‌شود و هدف آن اخراج فلسطینیان از سرزمینشان و حل و فصل نهایی مساله فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: این جنایات وحشتناک و مستمر که شامل قتل، تروریسم و تخریب املاک فلسطینی می‌شود هرگز منجر به شکسته شدن اراده ملت فلسطین در کرانه باختری و بازداشتن مقاومت از نقش آفرینی در دفاع از ملت فلسطین و مساله آنان نمی‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما نیروهای قهرمان مقاومت و جوانان انقلابی خود که با شجاعت در برابر ماشین جنایتکار در شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری ایستادگی می‌کنند را تحسین کرده و حمایت‌های مردمی از مقاومت و پروژه آن را ارج می‌نهیم.

حماس در پایان بیانیه خود اعلام کرد: ما به شهدای خود که در تهاجم وحشیانه به اردوگاه الفارعه در طوباس شهادت رسیدند ادای احترام می‌کنیم، ما ملت فلسطین در تمام استان‌های کرانه باختری را به افزایش همبستگی و اتحاد صفوف برای مقابله با تجاوز اشغالگران و درگیری هر چه بیشتر با شهرک نشیان در تمام اراضی اشغالی در راستای نبرد طوفان الاقصی دعوت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.